シェア

全館停電のお知らせ

RIHGA ROYAL GRAN OKINAWA
2015年09月21日

リーガロイヤルグラン沖縄へご予約賜りまして、誠にありがとうございます。
この度法令点検に基づく館内電気設備等の安全点検の実施に伴い、全館停電となります。
下記の日時におきましては、客室内の照明のほか、空調、給湯、冷蔵庫、電気機器(テレビ、
洗浄トイレ、コンセント、NET環境・Wifi含む)及びシースルーエレベーター、
客室専用エレベーターが停止いたします。
お客様へは大変ご迷惑をお掛けいたしますが、主旨をご理解のうえ何卒ご協力賜りますよう、
宜しくお願い申し上げます。
 
日時 : 2016年1月7日(木)※1月6日の深夜
時間 : 01:00 ~ 04:00 3時間

※1月6日ご宿泊のお客様対象となります。

【影響のある設備】
①トイレは手動排水による水の使用となり、ウォシュレット機能は使用できません。
②ご持参されている電気機器のコンセントを抜いて頂くか、電源をOFFにして頂きます。
 (作業中のパソコンなどのデータが消滅してしまう可能性があります)
③冷蔵庫の電源も消えてしまう為、必要な場合はドライアイスをお持ち致します。

                                総支配人
                                冨澤 秀敏

【7 January, 2016】Notice of Blackout
Please be informed that as mandated by the Japanese law, starting from 01:00 a.m. through 04:00 a.m. in the morning of January 7th, 2016, the power outrage will affect the guest room supply (TV, hot-water supply system, plug sockets, and the Internet access) and elevators. However, we will be accepting reservations and please rest assured that we will take every measure to make our guests stay as comfortable and safe as possible. We apologize for any inconvenience that may arise during the blackout and appreciate your kind understanding on this matter.

【Blackout Precautions】
1. Due to water supply system shut down during the power outrage, the bidet functions of toilet are unusable and it will be hand-powered manual operation to flash the toilet.
2. Please turn off OA equipment such as a personal computer before the scheduled blackout starts to prevent the loss of your data.
3. Our staff will bring dry ice upon request before the blackout starts since the refrigerator is unusable during the outrage.

                                General Manager
                                Hidetoshi Tomizawa