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全館停電のお知らせ

RIHGA ROYAL GRAN OKINAWA
2016年10月19日

お客様各位
リーガロイヤルグラン沖縄へご予約賜りまして、誠にありがとうございます。
この度、法令点検に基づく館内電気設備等の安全点検の実施に伴い、全館停電となります。
下記の日時におきましては、客室内の照明のほか、空調、給湯、冷蔵庫、電気機器(テレビ、
洗浄トイレ、コンセント、NET環境・Wifi含む)及びシースルーエレベーター
客室専用エレベーターが停止いたします。
お客様へは大変ご迷惑をお掛けいたしますが、主旨をご理解のうえ何卒ご協力賜りますよう、
宜しくお願い申し上げます。
 
日時 : 2017年1月12日(木)※1月11日の深夜
時間 : 01:00 ~ 04:00 3時間

※1月11日ご宿泊のお客様対象となります。

【影響のある設備】
1. トイレは手動排水による水の仕様となり、ウォシュレット機能は使用できません。
2. ご持参されている電気機器のコンセントを抜いて頂くか、電源をOFFにして頂きます。
 (作業中のパソコンなどのデータが消滅してしまう可能性があります)

                                総支配人
                                坂本 公敏

Dear Honorable Guests
【12 January, 2017】Notice of Blackout
Thank you for having chosen our hotel for your stay in Okinawa. Please be informed that as mandated by the Japanese law, starting from 01:00 a.m. Through 04:00 a.m. in the morning of January 12th, 2017, the power outrage will affect the guest room supply (TV, hot-water supply system, plug sockets, and the Internet access) and elevators. However, we will be accepting reservations and please rest assured that we will take every measure to make our guests stay as comfortable and safe as possible. We apologize for any inconvenience that may arise during the blackout and appreciate your kind understanding on this matter.
【Blackout Precautions】
1. Due to water supply system shut down during the power outrage, the bidet functions of toilet are unusable and it will be hand-powered manual operation to flash the toilet.
2. Please turn off OA equipment such as a personal computer before the scheduled blackout starts to prevent the loss of your data.

                                General Manager
                                Kimiharu Sakamoto